Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

...ΘΕΛΩ...ΔΕ ΘΕΛΩ...ΘΕΛΩ...ΔΕ ΘΕΛΩ...


Πιάνω τον εαυτο μου να θέλει να γυρίσει πίσω, να ξαναγυρίσει στα17, στα 19, στα 22, στα 25, σε χρόνια οπου η λέξη "μέλλον" έμοιαζε τόσο μακρυνή, όσο και η λέξη "παρελθόν" σήμερα...

Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να φτιάξει το ρημαδόσπιτο που παλεύει να τελειώσει εδω και 2 χρόνια και να αράξει μόνος, παρέα με 3-4 καλούς φίλους, ενα σκύλο και μιά γάτα...

Πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να παντρευτεί, να κάνει 2-3 παιδιά, να αράξει στον καναπέ, απέναντι από την LCD 42" και να μην περιμένει τίποτε άλλο...

Πιάνω τον εαυτό μου καμιά φορά, να μη θέλει τίποτα απ' αυτά και καμιά φορά να τα θέλει όλα...

Πιάνω τον εαυτό μου να μην ξέρει τι θέλει...

...και αυτό με τρομάζει περισσότερο απ' όλα όσα θέλει ή δεν θέλει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: