Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

DEep PRESSION...


Ξυπνάω το πρωί και δεν θέλω να σηκωθώ απ' το κρεβάτι. Άλλη μια μέρα δίχως νόημα. Κοιτάζω στον καθρέφτη καθώς κατευθύνομαι προς την εξώπορτα. Μα ποιός είναι αυτός αναρωτιέμαι, τι θλιβερό και αγέλαστο ύφος είναι αυτό; Έγώ ποτέ δεν ήμουν έτσι. Πάντα με ένα χαμόγελο με θυμάμαι. Άλλιώς με θυμάμαι.Θεέ μου πως έγινα...γιατί έγινα...τι έγινα...

Νοιώθω πως το χειρότερο κομμάτι του εαυτού μου έχει ζωντανέψει και με απειλεί. Καλά κρυμμένο μέχρι τώρα μέσα στο βάζο της ψυχής, βουτηγμένο μέσα στη φορμόλη του γέλιου και της ευεξίας, των φίλων και των ονείρων, το νοιώθω να προσπαθεί να σπάσει το βάζο και να ελευθερωθεί. Η φορμόλη του δεν είναι ικανή πλέον να το κρατήσει, ούτε το βάζο...

Πάντα μ' άρεσε να δίνω, να δίνομαι, χωρίς όρους, χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς ενοχές. Όμως μιά πίκρα μένει και ένα βαθύ παράπονο όταν ανακαλύπτεις ότι για ακόμα μιά φορά τα χάρισες σε λάθος άνθρωπο, που ποτέ δεν μπόρεσε να τα εκτιμήσει, που απόλαυσε την συναισθηματική αυτοπεποίθηση που αντλούσε από σένα και κατόπιν αποφάσισε οτι τελικά όλα ήταν λάθος...

Λάθος...ποτέ δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις αν όλα αυτά ήταν λάθος γιατί ποτέ δεν έδωσες την ευκαιρία να σου αποδείξω το αντίθετο...και αν κάποτε το καταλάβεις μάλλον θα είναι πολύ αργά για να διορθωθεί...

και για τους δυό μας...

2 σχόλια:

Κάτε είπε...

Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια, ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις εξ αρχής που θα οδηγήσει μία σχέση, ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις αν τελικά ο δρόμος που διάλεξες είναι ο καλύτερος για εσένα.......σου το λέω εγώ που πάντα πίστευα ότι είμαι υποχείριο των άλλων, ότι είμαι υποδεέστερη των άλλων γυναικών..... και άφησα την ζωή να με οδηγήσει χωρίς ιδιαίτερη πρωτοβουλία και θάρρος.....δεν μετάνοιωσα ποτέ, αλλα τώρα πια δεν είμαι η ίδια.... τώρα δεν αφήνω τους άλλους να με αγγίξουν, δεν στεναχωριέμαι εύκολα, δεν θα χαλαστώ για κανέναν άλλο....εκτός απο αυτούς που αγαπώ, δεν αφήνω να πάρουν απο εμένα παρά μονο αυτά που επιτρέπω εγώ...... Όμως αυτο με κάνει εγωίστρια...... άσε την ζωή να σε οδηγήσει και βάλε το συναίσθημα πάνω απο εσένα.... ερωτεύσου και προχώρα, κάνε την ζωή σου χαρούμενη, μην αφήνεις την μοναξιά να σε καταβάλει..... δεν μπορεί, θα βρεις αυτο που ψάχνεις, ποτέ δεν είναι αργά!!!! Βάλε στην ζωή σου το γέλιο.......

ΒΟΡΕΙΟΣ ΑΝΕΜΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.