Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΕΙΚΟΝΕΣ...


δρόμος, κοσμος, φωτα, μουσικη, γελια,μπλα μπλα μπλα....

εικόνες, εικόνες, εικόνες...εχουν στοιχειώσει τη ζωή μου εικόνες...μικρά δευτερόλεπτα σφηνωμένα βαθιά στα σκοτάδια του μυαλού μου...στη σάρκα του κορμιού μου...στα χείλη μου όταν τα κρατώ σφιγμένα οχι για να μη μιλήσω αλλα για να μην ουρλιάξω...θεε μου πόσο θέλω να ουρλιάξω ...δυνατά, αλλα κανείς να μη μ' ακούσει...και μετά να πιώ, ένα ποτηράκι, μόνο ένα και να πω καληνύχτα...να κοιμηθώ, βαθειά...και να δω στα όνειρά μου, εικόνες, εικόνες, εικόνες και μεσα σ' αυτές και συ, να χαμογελάς, να σοβαρεύεις και να σε ρωτώ...τι έχεις και να απαντάς, χωρίς φωνή μόνο με το βλέμμα, αυτό το βλέμμα που νομίζω οτι ξέρω...κι άλλο λάθος? μα στα πόσα κερδίζω? στα πόσα χάνω?

δρόμος, κοσμος, φωτα, μουσικη, γελια,μπλα μπλα μπλα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: